dinsdag 8 november 2011

De 5-minuten-sjaal

Met het grappige garen Katia Aloha wat ik tijdens de Handwerkbeurs had gekocht ...


... maakte ik in 5 minuten (op zijn hoogst 7 minuten!) deze sjaal:


Dus wil je een keer een supersnel resultaat (b.v. als last-minute kadootje!) dan koop je zo'n bol Katia Aloha garen (ongeveer 12,50 euro), maakt de streng los en haakt dan met je vingers (echt waar!) alleen maar lossen tot je aan het eind van de streng bent en voila: een sjaal!

Kijk maar eens naar dit filmpje (zonder geluid):

6 opmerkingen:

Guusje, zei

Leuk en wat nog leuker is hij is echt zo af.

Corrieneeltje zei

Wat een grappig garen Letty en écht zo klaar die sjaal!
Nu ga ik nog even naar die enige stitcheries kijken én ze opslaan.

Vlijtige Handjes zei

Wat leuk dat ik je weer gevonden heb. Kan ik weer lekker komen lezen.
groetjes Anita

Anoniem zei

ja, dit heb ik ook, maar zwart wit grijs, maar bedankt voor de tip, ik heb hem nu zo om, 2 x dubbel, maar ga het nu zo doen, groetjes Hennie

Anoniem zei

Haaa, hier ben je weer! ;-))))))

risja zei

Lachen dat dit zo snel gaat, heel leuk.